Fara Puck
  • Parafia
    • O parafii
      • Słów kilka o parafii
      • Historia
      • „Mowa” wnętrza puckiej Fary
      • Patron
      • Remonty
        • Remonty 2022
        • Remonty 2021
        • Remonty 2020
        • Remonty 2019
        • Remonty 2018
        • Remonty 2017
        • Remonty 2016
        • Remonty 2015
        • Remonty 2014
        • Remonty 2013
        • Remonty 2012
        • Remonty 2011
        • Remonty 2010
        • Remonty 2009
        • Remonty 2008
        • Remonty 2007
        • Remonty 2006
        • Remonty 2005
      • Siłownia
      • Sala centrum
    • Kapłani
    • Siostry Zakonne
    • Organista
    • Biuro Parafialne
    • Katecheza
    • Caritas
      • Caritas
      • Aktualności
    • Poradnia Rodzinna
    • Kontakt
  • Sakramenty
    • Chrzest święty
    • Spowiedź
    • Eucharystia
    • Bierzmowanie
    • Sakrament Małżeństwa
    • Kapłaństwo
    • Namaszczenie chorych
  • Pogrzeb
    • Zgłoszenie pogrzebu
    • Informacja o zmarłym
    • Aktualne pogrzeby
  • Cmentarze
    • Plany cmentarzy
    • REGULAMIN  CMENTARZY  RZYMSKOKATOLICKICH  W PUCKU
    • Wyszukiwarka zmarłych Grobonet
    • Przedłużenie miejsca
    • Postawienie nagrobka
  • Grupy
    • Rada Duszpasterska
    • Rada Ekonomiczna
    • Róże Różańcowe
    • Rystwo Niepokalanej
    • Schola Dziecięca „Boże Zwierzątka”
    • Liturgiczna Służba Ołtarza
    • Różaniec rodzi. za dzieci
    • Grupa Młodzieżowa
    • Domowy Kościół
    • Bielanki
    • Chór Świetej Cecylii
    • Margaretki
    • Koło Przyjaciół R.M
    • Grupa Modlitwy Ojca Pio
    • Mali Rycerze Niepokalanej
    • Straż Honorowa NSPJ
    • Schola dorosłych
    • Grupa AA
    • Grupa AA – ANON
  • Rodo
    • Karta informacyjna
    • Pełnomocnictwo do odbioru doc.
  • Kontakt
6 października, 2022 przez admin

WOJEWÓDZKI KONKURS PLASTYCZNY i FOTOGRAFICZNY „11 LISTOPADA – NARODOWE ŚWIĘTO NIEPODLEGŁOŚCI”

WOJEWÓDZKI KONKURS PLASTYCZNY i FOTOGRAFICZNY „11 LISTOPADA – NARODOWE ŚWIĘTO NIEPODLEGŁOŚCI”
6 października, 2022 przez admin

Z okazji Święta Niepodległości, po raz trzeci zapraszamy do udziału w konkursach: plastycznym i fotograficznym których regulamin przedstawiono poniżej.

Załączniki: pliki .pdf  (poniżej regulaminu)

Regulamin:

CELE KONKURSÓW:

  • Kształtowanie patriotyzmu w nawiązaniu do tradycji Niepodległościowych Narodu Polskiego;
  • Ukazanie różnych form obchodów rocznicy Odzyskania Niepodległości;
  • Popularyzacja wiedzy o symbolach narodowych, wzmocnienie uczuć patriotycznych dzieci i młodzieży;
  • Rozwijanie pasji plastycznych i fotograficznych wśród dzieci i młodzieży;
  • Budowanie lokalnej tożsamości.

 

  1. ORGANIZATORZY
  • Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku;
  • Parafia Świętych Apostołów Piotra i Pawła w Pucku;
  • Starostwo Powiatowe w Pucku;
  • Pomorskie Zrzeszenie LZS w Gdańsku.
  1. WSPÓŁORGANIZATORZY
  • Wydział Katechetyczny Archidiecezji Gdańskiej;
  • Muzeum Sportu Wiejskiego w Łebczu;
  • Centralny Ośrodek Sportu „Cetniewo” we Władysławowie.
  1. PATRONAT HONOROWY
  • Wicemarszałek Województwa Pomorskiego – Józef Sarnowski;
  • ks. dr Piotr Przyborek – Biskup Pomocniczy Archidiecezji Gdańskiej;
  • Starosta Pucki – Jarosław Białk;
  • Dyrektor Wydziału Katechetycznego Archidiecezji Gdańskiej – ks. dr Krystian Wilczyński;
  • Proboszcz Parafii Św. Apostołów Piotra i Pawła w Pucku – ks. Jerzy Kunca;
  • Dyrektor Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku –Kazimierz Czernicki;
  • Prezes Pomorskiego Zrzeszenia LZS w Gdańsku – Piotr Klecha;
  • Dyrektor Centralnego Ośrodka Sportu „Cetniewo” we Władysławowie – Michał Kowalski.
  1. PATRONAT MEDIALNY
  • Dziennik Bałtycki;
  • Gość Niedzielny – oddział w Gdańsku;
  • Radio Kaszebe.
  1. ZASADY KONKURSU:
  1. Tematyka prac:
  2. Prace plastyczne o tematyce patriotycznej nawiązujące do Narodowego Święta Niepodległości. Kompozycja plastyczna przedstawiająca historię

„Znani i nieznani bohaterowie walk o niepodległość Polski (1918-1922).

Konkurs zakłada wykonanie projektu okolicznościowej pocztówki z okazji 11 listopada. Praca musi mieć format A4 .

  1. Technika wykonania pracy: dowolna technika malarska, rysunkowa, graficzna.
  2. Wszystkie prace zgłaszane na konkurs winny być oryginalne, tj. opracowane samodzielnie i nie nagrodzone wcześniej w innych konkursach.
  1. Konkurs fotograficzny pt.:

”Miejsca Pamięci związane z Odrodzeniem Państwa Polskiego

na Pomorzu Gdańskim z lat 1918-1922„

Uczestnicy wykonują fotografię formatu A4 przedstawiającą miejsca pamięci w jesiennej scenerii. Zdjęcia mogą być w połysku lub matowe, kolorowe lub czarno-białe. Każdy uczestnik może przekazać jedną fotografię wraz z opisem miejsca.

  1. Prace konkursowe oceniać będzie komisja konkursowa powołana przez organizatorów w następujących kategoriach wiekowych:

Uczniowie z klas I- III szkół podstawowych;

Uczniowie z klas IV- VI szkół podstawowych;

Uczniowie z klas VII – VIII szkół podstawowych ;

Uczniowie klas szkół średnich i zawodowych;

Uczniowie o specjalnych wymaganiach.

Prace należy dostarczyć (bądź przesłać pocztą tradycyjną) do Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku, ulica Kolejowa 7, 84-100 Puck w nieprzekraczalnym terminie do 4 listopada 2022 r. do godziny 13.00 (kancelaria, sekretariat szkoły Budynek A). Prace winny być opatrzone dopiskiem „Konkurs pt: ….”

O wynikach konkursu i terminie oraz miejscu podsumowania laureaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem do 15 listopada 2021 roku. Informacje o konkursie zostaną umieszczone także na stronach internetowych PCKZiU oraz Parafii w Pucku. Nagrodzone prace będą eksponowane na wystawie w PCKZiU w Pucku a następnie kolejno w kościele pw. Św. Apostołów Piotra i Pawła w Pucku oraz w Muzeum Sportu Wiejskiego. Prace uczestników nie będą zwracane.

Koordynatorem konkurs jest: Jan Trofimowicz (tel. 508-738-161).

Podczas podsumowania konkursów autorzy najciekawszych prac otrzymają nagrody, dyplomy i w danej kategorii wiekowej. Organizatorzy dopuszczają także przyznanie wyróżnień w każdej z kategorii.

  1. PRACE KONKURSOWE MUSZĄ ZAWIERAĆ OPIS:
  • Imię i nazwisko autora;
  • Kategorię w jakiej uczestnik bierze udział;
  • Dane szkoły ucznia biorącego udział w konkursie;
  • Prace muszą być też opatrzone podpisaną formułą z podpisem opiekuna prawnego.

Zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr ….. do regulaminu.

  1. OBOWIĄZKI INFORMACYJNE

Administrator zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – zwane RODO) chroni dane osobowe. Administrator:

– przetwarza dane osobowe, inne niż wskazane w art. 9 ust. 1 RODO, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO realizując zadania publiczne określone przepisami prawa, w tym na podstawie ustawa z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty, ustawa z dnia 14 grudnia 2016 roku Prawo oświatowe oraz przepisy wydane na ich podstawie;

– spełnia obowiązek informacyjny zgodnie z art. 13 RODO, w tym w szczególności informuje o odbiorcach, jakimi są organizatorzy niniejszego konkursu – wzór stanowi załącznik numer 1 regulaminu;

– nadaje upoważnienia do przetwarzania danych osobowych dla komisji konkursu, organizatorom i współorganizatorom na czas realizacji przyjętych działań związanych z organizacją konkursów;

– przechowuje dane osobowe zgodnie z przepisami prawa regulującymi sposób archiwizowania informacji.

Organizator przetwarzający dane osobowe wskazane w art. 9 ust. 1 RODO, w tym wizerunek, w celu upublicznienia tych danych osobowych przetwarza je na podstawie zgody uczestnika, a w przypadku uczestnika niepełnoletniego jego rodzica / opiekuna prawnego – wzór stanowi załącznik numer 2 regulaminu.

Uczestnicy oraz ich prawni opiekunowie mogą się skontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przetwarzanych w ramach konkursu z inspektorem ochrony danych na adres e-mail: iod@pckziu-puck.pl

IX. ZAŁĄCZNIKI

Obowiązek informacyjny wobec uczestnika konkurs i formularz zgłoszenia uczestnictwa w konkursie.

Brak załączników 1 i 2 uniemożliwi udział w konkursach.

Organizator zastrzega sobie możliwość zmian w regulaminie

 

ZAŁĄCZNIKI WYMAGANE DO PRACY KONKURSOWEJ 2022

Poprzedni artykułJubileusz 100-lecia Chóru św. Cecylii w Pucku -25.09.2022 r.Następny artykuł II Rowerowy Rajd Piaśnicki - relacja 2022

Ostatnie wpisy

  • PROGRAM TRIDUUM PASCHALNEGO
  • (brak tytułu)
  • Zapowiedź: Wyjazd autokarowy do KINA w Gdyni – sobota, 25.03.2023 r.

Aktualności

  • PROGRAM TRIDUUM PASCHALNEGO
  • (brak tytułu)
  • Zapowiedź: Wyjazd autokarowy do KINA w Gdyni – sobota, 25.03.2023 r.

PARAFIA ŚWIĘTYCH APOSTOŁÓW PIOTRA I PAWŁA W PUCKU

ul. Ks. Judyckiego 4,

84-100 Puck

tel. 58 673 23 18

biuro@farapuck.pl

KANCELARIA PARAFIALNA

– Poniedziałek i piątki od

9.00-11.00

– Środa i czwartek od

9.00-11.00 i 17.00-18.00

– sobota od 9.15-10.15

– we wtorki, niedziele i święta biuro parafialne jest nieczynne

 

Wykonanie: Kropidlowscy.pl | Web Design

Aktualności

  • PROGRAM TRIDUUM PASCHALNEGO
  • (brak tytułu)
  • Zapowiedź: Wyjazd autokarowy do KINA w Gdyni – sobota, 25.03.2023 r.

KANCELARIA PARAFIALNA

– Poniedziałek i piątek od

9.00-11.00

– Środa i czwartek od

9.00-11.00 i 17.00-18.00

– sobota od 9.15-10.15

– we wtorki, niedziele i święta biuro parafialne jest nieczynne